Thursday, March 26, 2009

度烂都~~~~

今日早上,我带住一个快乐的心情到学院去。

上完课之后,我就同我朋友一齐去打羽球。
今日都打得几好geh,大家都打得好轻松,大家种有嘻嘻哈哈tim。

好啦,打完波左,我就同Datuk(米高仔)一齐返学院咯。。
霖住要进行我地下一个节目。
只可惜,当我地去到时,goh个设施关闭左。
真黑仔。。跟住我地就打算去吃安啦,就去罗车咯。。
点知!!!???

我架车被人地hi岛tim。。
过个人真系离晒蒲geh。。
金都会hi岛我架车geh。。
顶拒goh肺。。烂刁都。。
算咯。。拒都走左咯。。
都不能同拒讨价还价。。

过后就同Datuk去吃安。。
然后就去打机发泄下。。
打都阿尾,止叉一步就可以赢了。。
点知都阿尾关头。。竟然输左。。
唉~~!!!

返啦!返啦!返屋其啦!!

返都屋其都sien都死。。
金就同阿妈一起洗车咯。。
洗晒左就离礼边发泄发泄。。

过个不知系死仔包定系死女包。。
臭嘿/67。。下拜开车小心D!!!


===========================


安罩geh goh场雨。。
落得好大好大。。
你没将我淋醒。。

3 comments:

~JC~ said...

din rmb down his car number???

s-cyk said...

-.-..
hou gek ar lei..
lang jing dik...
Miss Xiao lei doi ban ~~~^^

keithshu said...

--JC-- dunno..when i approached my car, the car weren't there anymore..haiz..

--s-cyk-- gek la..gek dou bao arh!!!!